هزینه طلاق توافقی

هزینه طلاق توافقی : یکی از انواع طلاق ، طلاق توافقی است؛ بیشترین نوع طلاق در حال حاضر ، طلاق توافقی می باشد.

در طلاق توفقی طرفین دعوی بر مسائل همچون مهریه، نفقه، حضانت و… به کمک وکیل دادگستری توافق می نمایند .

روند رسیدگی در طلاق توافقی نسبت به سایر انواع طلاق سریع تر می باشد.

طلاق توافقی نسبت به سایر انواع طلاق اعم از طلاق به درخواست مرد ، طلاق به درخواست زوجه زودتر به نتیجه می رسد ، .

پیچیدگی های طلاق توافقی و تصویب قانون جدید طلاق توافقی لزوم مراجعه به وکیل دادگستری  را ضروری می سازد.

استمداد از وکیل دادگستری در پرونده طلاق توافقی سبب جلوگیری از تضییع حقوق طرفین نکاح و تسریع در روند رسیدگی در پرونده طلاق توافقی می شود.

برای بهره مندی از بهترین وارزان ترین وکیل طلاق توافقی تهران با وکلای دل سوز و متبحر گروه حقوقی عدل جویان در ارتباط باشید.

بسیاری از مردم به دنبال آن هستند تا هزینه‌های مربوط به دعاوی حقوقی خود را به حداقل برسانند؛ پیگیری پرونده طلاق توافقی بدون حضور وکیل خانواده و استمداد از او امکان پذیر نخواهد بود.

گروه حقوقی  ما  در راستای ارائه خدمات حقوقی ارزان قیمت به موکلین و مراجعه کنند گان خود ، هزینه طلاق توافقی را به شکل چشمگیری کاهش داده است .

برای پیگیری پرونده ی طلاق توافقی با کمترین و ارزان ترین هزینه با بهترین وکیل تهران درارتباط باشید.

هزینه طلاق توافقی

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

در دعوای طلاق توافقی زوجین و یا وکلای ایشان به دفاتر خدمات قضایی مراجعه و در ابتدا اقدام به ثبت دادخواست می نمایند که با توجه به محل سکونت آنها ، دادخواست به یکی از دادگاهای خانواده صالح به رسیدگی ارجاع می گردد و پس از تعیین شعبه زوجین می بایست به دادگاه مراجعه نموده و بررسی نمایند،  شعبه مربوطه با تعیین وقت نسبت به صدور رای اقدام می نماید و یا خارج از موعد نیز اقدامات بایسته در این خصوص را به انجام می رساند و به فرض رسیدن موعد اقدام زوجه می بایست با گواهی صادره از شعبه به آزمایشگاه مراجعه نماید و بارداری و عدم بارداری بررسی می شود.

همان طور که در مشاوره حقوقی طلاق توافقی بیان گردید، زوجین به مرکز مشاوره خانواده معرفی می شود که در صورت امکان اصلاح و برقراری صلح و سازش اقدامات در این خصوص صورت می گیرد.

در صورت عدم امکان نحوه طلاق و حقوق مالی زوجه از جمله مهریه ، نفقه ، اجرت المثل ، جهیزیه و … و مسائل دیگر مانند مدت زمان طلاق توافقی حضانت فرزند و میزان بذل مهریه به صورت کامل در صورتجلسه ای درج می گردد.

وکیل طلاق توافقی

ارائه مدت زمان توسط وکلا از مصادیق تخلف محسوب می شود ولی در طلاق توافقی طبق تجربه، دادگاه ها معمولا طی یک هفته الی دو هفته تعیین تکلیف کرده و اقدام به صدور رای می کنند.

وکیل متخصص طلاق توافقی بدون نیاز به حضور زوجین در مراحل مختلف می تواند با مناسب ترین هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن این امررا به سرانجام برساند.

الزام طرفین به حضور در شعبات مختلف دادگاهها در صورت عدم اخذ وکیل و همچنین ساعت ها منتظر ماندن در پشت درب اتاق دادگاه ها و دست کشیدن از انجام امور روزانه و همچنین رویاوریی دو نفری که قصد جدایی دارند و به طبع آن مشاجرات بسیاری که بین آنان پیش می آید، هر کدام به نحوی ضرورت حضور وکیل طلاق توافقی را بیش از پیش نمایان می سازد

هزینه طلاق توافقی

یکی از مهمترین پرسش های مطرح شده در زمینه طلاق توافقی هزینه طلاق توافقی می باشد. میزان و قیمت طلاق توافقی متفاوت است. در صورتی که بین زن و شوهر توافقات اصلی در زمینه حقوق مالی زوجه صورت گرفته شده باشد قطعاً مدت و زمان طلاق توافقی و به طبع آن هزینه طلاق توافقی نیز کاهش پیدا خواهد کرد .

در صورتی که بین زن و شوهر اختلاف بر سر مباحث و مسائل اصلی همانند مهریه و نفقه و سایر حقوقی مالی زوجه باشد  تعیین میزان و مقدار آنها و توافق فی مابین آنها قطعا زمانبر و پرهزینه خواهد بود. اما ما در گروه حقوقی عدل جویان با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان طلاق توافقی فی مابین زوجین را جاری ساخته و توافقنامه را به صورتی که موجل جلب رضایت طرفین باشد تنظیم می نماییم. نگران هزینه ها نباشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *