مشاوره حقوقی 24 ساعته : امروزه کسب اطلاعات حقوقی  یکی از ملزمات جامعه می باشد.

 در حقیقت افراد باید از حق و حقوق خود  آگاهی داشته باشند تا بتوانند حق و حقوق خود را مطالبه کرده و با کمک وکلای گروه حقوقی عدل جویان در مواقع لازم و حق خود مطالبه کنند .

بدون علم حقوقی مطالبه حق و رسیدن به حق امکان پذیر نخواهد بود.

بنابراین کسب اطلاعات حقوقی و برخورداری از سطح آگاهی نسبی درمسائل حقوقی یکی از نیازها و ضروریات انکارناپذیر زندگی اجتماعی امروز ما می باشد.

گروه حقوقی ما از طریق وکلای نخبه و دل سوز خود  اقدام به ارائه مشاوره حقوقی می نماید.

مشاوره حقوقی 24 ساعته عدل جویان

بسیاری از افراد به دلیل هزینه ها و مشکلات مالی به خصوص هزینه ها از مراجعه به  وکیل دادگستری صرف نظر می کنند، هدف اصلی خود را آگاه سازی مردم نسبت به مسائل حقوقی و بالابردن سطح دانش مردم در مسائل حقوقی قرارداده است .

 شما می توانید از طریق وبسایت  ازخدمات  24 ساعته و رایگان  بهره مند شوید.

تمامی افرادی که  مشکل حقوقی دارند یا درگیر پرونده حقوقی هستند حتی اگر فرصت کافی  برای مراجعه به وکیل دادگستری را نداشته باشند و یا مشکل مالی داشته باشند می توانند به وب سایت مراجعه کرده و از خدمات حقوقی به صورت کاملا رایگان بهره مند شوند.

مشاوره حقوقی 24 ساعته

وکلا و مشاورین ما درطول 24 ساعت آماده خدمت رسانی به شما می باشد.شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت www.adljooyan.com  مراجعه کنید وسوال خود را در قسمت پرسیدن سوال مطرح نمایید،منتظرباشید، حتما وکلا و مشاورین ما در سریع ترین زمان راهگشا ترین و سودمند ترین و کاربردی ترین پاسخ را برای شما ارسال خواهند کرد.

در ضمن تمامی خدمات   اعم از پرسیدن سوال یا مقالات مشاوره ای منتشر شده در سایت ، به صورت کاملا رایگان می باشد.

مقالات حقوقی

مقالات حقوقی در زمینه مختلف حقوقی اعم از کیفری وخانواده وملکی و…در سایت منتشر شده است که بسیار مفید و به زبان ساده و روان می باشد.

دعاوی خانواده از پر تعدادترین دعاوی مطروحه در دادگاه ها می باشد ،وکلای ما موفقیت های کثیری در پرونده های خانواده دارد که درنهایت موجب رضایت کامل موکلین خود شده است.

مشاوره 24 ساعته کیفری

مسائل کیفری از حساس ترین مسائل حقوقی هستند که  در صورت دچار شدن به پرونده کیفری باید سریعا به وکلای مجموعه ما مراجعه شود؛ ضمن برخورداری از مشاوره حقوقی حضوری  می توانید به سایت مراجعه کنید و سوال خود را در هرساعت از شبانه روز  مطرح نمایید .

مشاوره ملکی

دشوارترین و سخت ترین و پرهزینه ترین دعاوی حقوقی دعاوی ملکی می باشد تیم حقوقی ما با ارائه خدمات حقوقی 24ساعته که به صورت  رایگان نیز می باشد سعی کرده تا هزینه های شما را در پیگیری پرونده های ملکی به حداقل برساند.

پرسش و پاسخ حقوقی و مقالات منتشر شده در سایت از خدمات 24ساعته و مشاوره حقوقی رایگان می باشد که در راستای بهره مند شدن مردم ایران از مقالات انجام شده است.

هزینه مشاوره حقوقی چقدر است ؟

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است و مشاوره حضوری نیز با توجه به میزان زمان و تخصص آن متغیر است در صورت عدم توانایی مالی مشاوره حقوقی حضوری نیز با افتخار انجام می شود .

ساعات کاری برای مشاوره حضوری در دفتر چه زمانی است ؟

مشاوره حقوقی تلفنی با تلفن همراه شبانه روزی می باشد امّا ساعات کار دفتر وکالت از 9 صبح الی 9 شب می باشد .

آیا مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است ؟

بله شما میتوانید با یک تماس از اطلاعات اولیه بهره مند شوید ولی توصیه میشود در دعاوی ملکی و قراردادی حتما مدارک را به وکیل و مشاور خود ارائه نمایید .

مشاوره حقوقی توسط چه کسی در این موسسه انجام می شود ؟

مشاوره حقوقی توسط دکتری حقوق و وکلای پایه یک دادگستری با حداقل 8 سال سابقه حقوقی و وکالت در دادگستری انجام می پذیرد .

مشاوره حقوقی آنلاین به چه صورت است ؟

مشاوره حقوقی آنلاین با ارائه شماره تلفن و یا ارسال سوال میسر است . پاسخ سریعاً بصورت مکتوب و یا تلفنی به متقاضی ارائه خواهد شد .

مدت زمان مشاوره حضوری چقدر است ؟

مدت زمان مشاوره حقوقی محدود نبوده و تا زمان حل مشکل و یا ارائه راهکار ادامه خواهد داشت و این زمان ممکن است در حدود 15 الی 30 دقیقه باشد.

آیا برای موارد حقوقی مختلف مشاوره توسط افراد متخصص در آن موضوع داده می شود ؟

با توجه به گستره علم حقوق مشاوره حقوقی در هر زمینه توسط متخصص مربوطه صورت می پذیرد که جملگی از متخصصین همان گرایش مربوطه می باشند .

برای مشاوره تلفنی چه ساعاتی باید تماس گرفته شود ؟

مشاوره حقوقی با تلفن تماس دفتر در ساعات کاری 9صبح الی 9 شب و تلفن همراه بصورت شبانه روزی امکان ارائه مشاوره میسر خواهد بود .