مشاوره حقوقی حضوری : در ابتدا باید به اهمیت این امر بپردازیم، بسیاری از مواقع وقتی شما با پرونده یا مشکل حقوقی مواجه می شوید به دلیل عدم آگهی نسبت به آن مسئله و مشکل حقوقی واکنش نادرستی نسبت به آن مسئله بروز می دهید.

بنابراین در بسیاری از مواقع به دلیل ناآگاهی شما از مسائل ابتدایی حقوق حق شما پایمال می شود.

در جامعه ما هنوز فرهنگ مراجعه به وکیل دادگستری در مواجه با مسائل و مشکلات حقوقی جا نیافتاده است درحالی که در بیشتر کشورهای دنیا اولین اقدام در مواجه با مشکل حقوقی و قضایی مراجعه به وکیل دادگستری می باشد.

در ایران برعکس می باشد . مردم سعی دارند ابتدا خودشان مسئله حقوقی خودشان را حل کنند در نهایت هم به مشکل می خورند. و خودشان ضرر می کنند زیرا هر عمل و هر کاری که می خواهیم انجام دهیم نیاز به حرفه وتبحر خاص خودش دارد.

درمسائل حقوقی هم شما باید به متخصص آن یعنی وکیل داگستری مراجعه کنید و از مشاوره حقوقی حضوری وکیل بهره مند شوید.

مشاوره حقوقی حضوری در تهران

در کشور ما آخرین راه حل در مسائل حقوقی مراجعه به وکیل می باشد این عمل آثار و تبعات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

در پروندهای حقوقی اگر فرد از ابتدا به وکیل مراجعه کند  به دلیل علمی که وکلا نسبت به روند رسیدگی  پرونده ها دارند پرونده سریع تر جریان پیدا می کند.

مردم ما در آخر کار به وکیل مراجه می کنند. زمانی که پرونده مختومه شده، و در چنین حالتی انتظار معجزه از وکیل دارند.

موسسه حقوقی و دفتر وکالت عدل جویان نسبت به مراجعه کنندگان و موکلین خود که در زمان معین به دفتر وکالت ما واقع درصادقیه مراجعه کرده اند این تعهد را می دهد تا پرونده های که در اختیار آنها قرار می گیرد را با 2 وکیل دادگستری بررسی و پیگیری نمایند.

این عمل می تواند به تسریع در جریان رسیدگی و احتمال پیروزی در پرونده و احقاق حق منجر شود .

فرهنگ رجوع به وکیل دادگستری و استفاده از مشاوره حقوقی وکلای دادگستری باید در سطح جامعه و کشور ایجاد شود.

مشاوره حقوقی حضوری

مشاوره خانواده

در جلسات حقوقی مربوط به مسائل خانواده ، وکلای تیم حقوقی ما  بهترین و کاربردی ترین روش ها را برای حل مشکلات حقوقی شما  در زمینه خانواده ارائه می دهند.

وکلای دل سوز ما  آماده ارائه خدمات رایگان در زمینه های مختلف خانواده اعم از مطالبه مهریه، تعدیل نفقه، حضانت، استرداد جهیزیه و مهرالمثل، اشتغال همسر، ممناعت از خروج فرزند از کشور، فسخ نکاح و طلاق توافقی و.. می باشد.

مشاوره کیفری

مسائل و پرونده های کیفری همیشه از پیچیدگی خاصی برخوردارند.

پرونده های کیفری بسیار حساس بوده و حتی ممکن است برای حیات یا عدم حیات شما تصمیم گیری کند مانند پرونده های مربوط به قصاص، زنا،قتل و..

بنابراین در مسائل و پرونده های کیفری با چنین اهمیت و حساسیتی باید از وکیل دادگستری در حل مسائل خود  کمک بگیرید.

تیم حقوقی ما  با داشتن وکیل متخصص کیفری که سالها در زمینه پرونده های کیفری فعالیت داشته و به موفقیت های زیادی در پرونده های کیفری رسیده این نوید را به شما می دهد تا تمام توان خود را در برطرف نمودن مشکلات حقوقی  و پرونده های حقوقی شما به کار خواهد برد.

 خیانت درامانت

یکی از پرونده های کیفری خیانت درامانت می باشد .

وقتی شما مال یا چک یا…را دراختیار فردی می گذارید اما درمقابل او از اموالی که دراختیار او قرار گرفته است سو استفاده می کند.یا آنرا می فروشد جرم خیانت درامانت واقع می شود.

جرم خیانت در امانت انواع مختلفی دارد .

تیم حقوقی ما  در پی موفقیت های کثیر در پرونده های (خیانت در امانت ) آماده ارائه سودمند ترین و کاربردی ترین خدممات  کیفری خیانت در امانت می باشد.

مشاوره ملکی

از سخت ترین و دشوارترین پروند های حقوقی ،پرونده های ملکی می باشد.

پرونده های ملکی از پرهزینه ترین پرونده ها است .

بنابراین شکست در پرونده های ملکی بدون حضور وکیل یک امر حتمی می باشد و ملکی را که امروزه از گران بها ترین و باارزش ترین سرمایه ها می باشد به راحتی  از دست می دهید.

ما در پی ان هستیم  تا با کمترین هزینه ها شما را در روند رسیدگی پرونده های ملکی همراهی نمایم به همین دلیل خدمات حقوقی   توسط وکلای گروه حقوقی عدل جویان با کمترین و ارزان ترین قیمت ارائه می شود .

مشاوره حضوری

باتوجه به مطالب مذکور ، امیدوارم به اهمیت لزوم مراجعه به وکیل دادگستری پی برده باشید.

شما درطی جلسات مشاوره حقوقی حضوری به سطح آگهی خوبی در زمینه مسائل مختلف حقوقی اعم از خانواده ،کیفری،امورحسبی و.. می رسید .

هزینه مشاوره حقوقی چقدر است ؟

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است و مشاوره حضوری نیز با توجه به میزان زمان و تخصص آن متغیر است در صورت عدم توانایی مالی مشاوره حقوقی حضوری نیز با افتخار انجام می شود .

ساعات کاری برای مشاوره حضوری در دفتر چه زمانی است ؟

مشاوره حقوقی تلفنی با تلفن همراه شبانه روزی می باشد امّا ساعات کار دفتر وکالت از 9 صبح الی 9 شب می باشد .

مدت زمان مشاوره حضوری چقدر است ؟

مدت زمان مشاوره حقوقی محدود نبوده و تا زمان حل مشکل و یا ارائه راهکار ادامه خواهد داشت و این زمان ممکن است در حدود 15 الی 30 دقیقه باشد.

آیا مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است ؟

بله شما میتوانید با یک تماس از اطلاعات اولیه بهره مند شوید ولی توصیه میشود در دعاوی ملکی و قراردادی حتما مدارک را به وکیل و مشاور خود ارائه نمایید .

مشاوره حقوقی توسط چه کسی در این موسسه انجام می شود ؟

مشاوره حقوقی توسط دکتری حقوق و وکلای پایه یک دادگستری با حداقل 8 سال سابقه حقوقی و وکالت در دادگستری انجام می پذیرد .

مشاوره حقوقی آنلاین به چه صورت است ؟

مشاوره حقوقی آنلاین با ارائه شماره تلفن و یا ارسال سوال میسر است . پاسخ سریعاً بصورت مکتوب و یا تلفنی به متقاضی ارائه خواهد شد .

آیا برای موارد حقوقی مختلف مشاوره توسط افراد متخصص در آن موضوع داده می شود ؟

با توجه به گستره علم حقوق مشاوره حقوقی در هر زمینه توسط متخصص مربوطه صورت می پذیرد که جملگی از متخصصین همان گرایش مربوطه می باشند .

برای مشاوره تلفنی چه ساعاتی باید تماس گرفته شود ؟

مشاوره حقوقی با تلفن تماس دفتر در ساعات کاری 9صبح الی 9 شب و تلفن همراه بصورت شبانه روزی امکان ارائه مشاوره میسر خواهد بود .