مشاوره حقوقی تلفنی به صورت رایگان : امروزه با توجه به پیچیدگی در جامعه و درون زندگی افراد، نیاز به داشتن یک وکیل خوب  امر ضروری محسوب می شود.

امروزه روابط فی مابین افراد جامعه بسیار پیچیده شده و درصورت بروز اختلاف بین طرفین ، برای حل مسائل فی مابین آنها و حل وفصل مشکلات و اختلافات گاهی اوقات  نیاز به حضور شما در دادگاه  می باشد.

کسب اطلاعات حقوقی از وکیل متخصص یکی از ضروریات جامعه ما می باشد؛ هوشمندانه ترین راه برای دستیابی به اطلاعاعت حقوقی رجوع به وکیل دادگستری و استمداد از او در پگیری پرونده می باشد.

کم هزینه ترین و سریع ترین راه برطرف کردن مشکلات حقوقی اخذ مشاوره حقوقی تلفنی از وکیل متخصص می باشد. ۰۲۱۲۲۷۱۰۵۴۶ راه ارتباط رایگان و سریع با وکلای متبحر .

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

 ارتباط با یک وکیل دادگستری در زمینه های مختلف ،ضرورت انکار ناپذیری می باشد.

مشاوره تلفنی به عنوان یکی از بهترین روش ها و سریع ترین آنها برای کسب اطلاعات مفید حقوقی می باشد .

وقت نداشتن در طول روز، بالابودن هزینه های پیگیری یک پرونده توسط وکیل دادگستری و…. عواملی هستند که ممکن است باعث شود تا شما از مراجعه به وکلای متخصص صرف نظرکنید.

تیم حقوقی ما، با استفاده از علم و تجربه خود از طریق مشاوره حقوقی تلفنی بهترین و سریع ترین راه ها را برای پیگیری و پیروزی موکلین در پرونده ارائه می دهند.

نگران هزینه ها نباشید

یکی از افتخارات گروه حقوقی عدل جویان استفاده از متخصصین و نخبه های دلسوز علم وکالت است که سعی بر آن شده  هیچ کس به دلیل مشکل مالی از کسب اطلاعات حقوقی و احقاق حق محروم نشود.

در همین راستا اقدامات بزرگ و دل سوزانه ای انجام داده است، یکی از این اقدامات ارائه مشاوره تلفنی رایگان و همچنین ارائه خدمات حقوقی رایگان از طریق شماره تماس ۰۲۱۲۲۷۱۰۵۴۶ می باشد.

عدم آگاهی نسبت به مسائل حقوقی می تواند آثار جبران ناپذیری بر زندگی شما بگذارد.

مشاوره حقوقی تلفنی

ارتباط با متخصص دعاوی خانواده

بیشترین پرونده های مطروحه در دادگاه های ایران پرونده های مربوط به خانواده می باشد.

به دلیل عدم آگاهی طرفین دعوی از حق و حقوق خود و نحوه رسیدگی و اجرای آن، روند رسیدگی به این پرونده ها طولانی می شود، درنهایت هم به احقاق حق منجر نمی شود.

تیم حقوقی مجرب و دل سوز ما با ارائه خدمات حقوقی رایگان در زمینه خانواده سعی در برطرف کردن سؤالات و آگاه سازی شما نسبت به مسائل حقوقی دارد.  ۰۲۱۲۲۷۱۰۵۴۶ رایگان و به راحتی با متخصصین خانواده صحبت کنید.

راه های طلاق از طرف زن

خیلی از بانوان محترم درباره راه های طلاق از طرف زن سوال می پرسند. زن برای طلاق گرفتن باید حق طلاق یا وکالت مطلق در طلاق داشته باشند به این معنا که هر وقت دلشان خواست دادخواست طلاق بدهند یا باید عسرو حرج را ثابت کنند که کار آسانی هم نیست.

منظور از عسرو حرج چست؟

عسرو حرج به معنای آن است که زندگی مشترک با مرد برای زوجه سخت و غیرقابل تحمل شده است موارد  عسرو حرج را یک به یک بیان خواهیم کرد. تنها درصورت اثبات موارد زیر زن می تواند از شوهرش طلاق بگیرد.

موارد عسرو حرج:

  1. مرد نفقه و خرج زندگی زن را به مدت 6 ماه پشت سرهم نپردازد.
  2.  کج خلقی یا بد رفتاری مرد با زن یا حتی بچه ها، درصورتی که این بد اخلاقی به صورت مداوم باشد.
  3. شغل مرد آرامش روانی زن و فرزندان را به خطر می اندازد، هرگونه شغل غیرقانونی و نامشروع می تواند سبب جدایی زن شود.
  4. اگر مرد به هر دلیلی به تحمل زندان و حبس محکوم شود و مدت حبس مرد 5سال یا بیشتر باشد زوجه می تواند درخواست طلاق دهد.
  5. معتاد بودن مرد! در این مورد بسیار دقت داشه باشید که اعتیاد مطلق بوده یعنی شامل اعتیاد به مشروبات الکی یا حتی سیگار یا قمار بازی هم می شود
  6. عدم تونایی مرد در ایجاد رضایت جنسیی زن و همچنین ناتوانی مرد در باردار کردن زن یکی از دلایل بسیار رایج طلاق در این روزها می باشد.
  7. رابطه نامشروع مرد چه در فضای مجازی چه در دنیای حقیقی به سرعت هم می تواند حکم جدایی و طلاق را به ارمغان بیاورد.

یک مسئله نگران کننده که سبب طولانی شدن پرونده های خانوده شده است اقدام  خودسرانه بانوان برای طلاق با استناد به اطلاعات حقوقی ناقص و بعضا اشتباهی که از طریق دوستان یا همسایه ها یا فامیل به دست آوردند، توصیه شدید می شود در صورت هرگونه اقدام با کارشناس حقوقی متبحر مشورت نمایید.

۰۲۱۲۲۷۱۰۵۴۶ مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره تلفنی کیفری

مسائل و پرونده های کیفری از دشواری و پیچیدگی خاصی برخورداند.

افرادی که دچار پرونده های کیفری می شوند به دلیل عدم آگاهی از مسائل کیفری و راه های دفاع در پرونده های کیفری اغلب با شکست در پرونده ی خود روبه رو می شوند.

پرونده های کیفری از حساسیت بالایی برخوردارند هستند و سعی کنید تا بدون وکیل در دادگاه حضور پیدا نکنید. بارها شده است که فرد به دلیل عدم مراجعه به وکیل تمام زندگی خود را به یکباره از دست داده است.

ما در پی کاستن هزینه های شما، خدمات حقوقی تلفنی رایگان را در زمینه کیفری ارائه می دهیم.

شکایت رابطه نامشروع

متاسفانه میزان و مقدار پرونده های رابطه نامشروع به سرعت درحال افزایش می باشد . پرونده های رابطه نامشروع بسیار حساس و در نهایت مجازت های سنگینی هم برای متشکی عنه در صورت اثبات در پی دارد. رابطه نامشروع فقط محدود به همخوابگی با نامحرم نیست هرگونه تماس یا رابطه خارج از عرف با نامحرم در حدود رابطه نامشروع است .

نکته بسیار مهم و جالب که خیلی ها نمی دانند آن است که امروزه رابطه نامشروع به فضای مجازی هم کشیده شده و قانونگذار  ارتباط  خارج از عرف فی مابین افراد در فضای مجازی را هم در حکم رابطه نامشروع دانسته و مجازات شلاق، زندان، جزای نقدی و سؤسابقه کیفری را برای مرتکبین در نظر گرفته است.

چنین حساسیت و سختگیری شما را مجاب به استفاده و کمک گرفتن از وکیل کیفری متخصص می کند، زیرا که در صورت شکست در چنین پرونده هایی شاید زندگی شما را به پایان برساند.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

مشاوره تلفنی امور ملکی

مسکن و تهیه ملک از نیازها و مشکلات اساسی در جامعه می باشد هر فرد برای تهیه مسکن یا ملک سال ها زحمات زیادی را متحمل می شود .

حال تصور کنید به یکباره فردی بیاید و ادعا کند که این ملک ،ملک او می باشد قطعا احساس زیاد خوبی نخواهید داشت و شاید پر از استرس شوید اما نگران نباشید همان لحظه می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات تلفنی رایگان بهره مند شوید.

دعاوی ملکی ازدعاوی سخت و نفس گیر در دادگاه ها می باشد که باید به موقع و به سرعت اقدامات لازم نسبت به آن انجام گیرد.

اقدامات حقوقی برای پیگیری پرونده مستلزم داشتن دانش حقوقی می باشد گروه حقوقی ما با موفقیت های زیاد در پرونده های ملکی اقدام به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان می نماید.

شکایت جرایم رایانه ای

از جدیدترین و پیچیده ترین دعاوی مطروحه در دادگاه ها جرایم رایانه ای می باشد که به جرایم واقع شده در فضای مجای مربوط می شود.

جرایم رایانه ای شامل دسترسی غیر مجاز و سرقت های رایانه ای و کلاهبرداری های رایانه ای  می شود در صورت بروز مشکل در هرکدام از موارد مذکور ، فورا تماس حاصل فرمایید تا با  وکلای متخصص جرایم رایانه ای در ارتباط باشید.

 مجازات کلاهبرداری

کلاهبرداری و کسب ثروت و مال به صورت نامشروع و غیر قانونی به شدت گسترش پیدا کرده و افرادی زیادی هم سرمایه و دارایی خود را تقدیم کلاهبردارن کرده و شکست خورده اند.

کلاهبرداری رایانه ای بسیار پیچیده تر از سایر جرایم رایانه ای می باشد به هنگام خرید وفروش کالا در فضای مجازی باید بسیار هوشیار باشید تا دچار کلاهرداری  نشوید، نسبت به خرید وفروش و هرگونه تراکنش مالی در فضای مجازی باید از آگاهی و هوشیاری بالای برخودار باشید .

در صورت بروز هر گونه مشکل حقوقی در فضای مجازی و کلاهبرداری اینترنتی با وکلای متخصص دعاوی کلاهبرداری  تماس بگیرد.

 تماس با ما

هزینه مشاوره حقوقی چقدر است ؟

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است و مشاوره حضوری نیز با توجه به میزان زمان و تخصص آن متغیر است در صورت عدم توانایی مالی مشاوره حقوقی حضوری نیز با افتخار انجام می شود .

آیا مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است ؟

بله شما میتوانید با یک تماس از اطلاعات اولیه بهره مند شوید ولی توصیه میشود در دعاوی ملکی و قراردادی حتما مدارک را به وکیل و مشاور خود ارائه نمایید .

بعد از قطعی شدن رای آیا می شود برای متهم تخفیف گرفت ؟

پس از قطعی شدن رای دادگاه امکان تخفییف مجازات تحت شرایطی وجود دارد که می بایست از وکیل کیفری کمک بگیرید.

نحوه طلاق از طرف زن چگونه است ؟

برای طلاق از طرف زن شما باید وکالت در طلاق داشته باشید در غیر این صورت می توانید از طریق اثبات عسر و حرج طلاق بگیرد. توضیحات کامل در متن داده شده

راه های اثبات رابطه نامشروع چیست ؟

برای اثبات رابطه نامشروع می توانید از طریق پرینت پیامک اقدام کنید عکس یا فیلم یا حتی اسکرین شات ها هم می توانند در پرونده اثبات رابطه نامشروع موثر باشند.

اگر فروشنده برای تنظیم سند نیامد چکار کینم ؟

باید دادخواستی را با عنوان الزام به تنظیم سند رسمی در سامانه ثنا ثبت کنید، پس از تعیین وقت رسیدگی و تشکیل دادگاه، با استفاده از گواهی عدم حضور می توانید فروشنده را محکوم کرده و نسبت به تنظیم سند رسمی اقدام کنید.