طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟

طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟ بروز مشکلات و اختلاف در زندگی مشترک یک امر طبیعی hست اما این اختلافات گاهی اوقات به حدی می رسد که هردو را از زندگی مشترک نا امید و خسته کرده است به حدی که ادامه زندگی مشترک می تواند آثار و عواقب خوبی نداشته و حتی مجر به خیانت و ..  گردد این صورت است که که طلاق و جدایی را تنها راه برای طرفین می باشد . طلاق در علم حقوق انواعی مختلفی دارد بهترین و شاید راحت ترین نوع طلاق ، طلاق توافقی است .

دلیل رغبت و تمایل بیشتر زوجینی که اختلاف دارند به طلاق توافقی ؛ سرعت در نتیجه گیری در طلاق توافقی و کمتر بودن هزینه طلاق توافقی می باشد.

طولانی شد جریان رسیدگی در دعاوی علی الخصوص در دعاوی خانودگی آسیب ها و ضررهای بسیاری برای طرفین دعوی به خصوص فرزندان آنها دارد، بنا برهمین دلیل بساری از افراد به نبال راهی برای تسریع در روند رسیدگی و کاستن از مدت و زمان  رسیدگی می باشند . یکی از بهترین  و هوشمندانه ترین راه ها برای کاهش مدت و زمان طلاق توافقی  مراجعه به وکیل دادگستری و استمداد از او می باشد.

طلاق توافقی به دلیل آنکه در خصوص مسائل مهم مالی فی مابین طرفین دعوی توافقات حاصل شده ضمن آنکه به کاهش مدت و زمان رسیدگی به طلاق توافقی  کمک می کند ، سبب می شود تا هزینه طلاق توافقی نیز به نسبت سایر انواع طلاق ها کمتر شود.  برای بهره مندی از بهترین وکیل تهران در پرونده های طلاق توافقی با وکیل متخصص طلاق توافقی گروه حقوقی عدل جویان از طریق شماره  ۴۴۳۸۶۵۸۱ تماس حاصل فرمایید.طلاق توافقی چقدر طول می کشد ؟

طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟

مهمترین مسئله و پرسش در طلاق توافقی این است که طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟ مدت و زمان طلاق توافقی نسبی است و به عواملی همچون  دادگاهی که پرونده طلاق توافقی در آن جریان دارد  و تراکم پرونده های طلاق توافقی موجود در آن دادگاه بستگی دارد همچنین با توجه به قانون جدید طلاق توافقی حضور در جلسات مشاوره نیز اجباری شده که خود این مسئله نیز سبب طولانی شدن روند رسیدگی می شود ، بنابراین مدت زمان طلاق توافقی متفاوت می باشد همین امر لزوم مراجعه به وکیل دادگستری برای تسریع در جریان رسیگی را ضروری می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *