مشاوره حقوقی تحریر ترکه

مشاوره حقوقی تحریر ترکه : همه افراد پس از مرگ اموال و دارایی از خودشان برجای می گذارند که در اصطلاح حقوقی به آن ترکه گفته می شود . شخص متوفی وراث یا وراثانی را دارد که این اموال می‌بایست فی مابین آنها تقسیم شود. اولین قدم در تقسیم ترکه ، معین نمودن و مشخص کردن اموال و داریی متوفی می باشد . ممکن است متوفی پس از مرگ نه تنها اموالی را نداشته باشد.

بلکه بدهی نیز به بار آورده باشد، نکته قابل توجه در مشاوره حقوقی تحریر ترکه آن است که در علم حقوق بدهی های شخص متوفی جزوه دارایی فرد محسوب می شود بنابراین نخستین اقدام در تقسیم ترکه، تحریر ترکه می باشد. تقسیم ارث و تقسیم ترکه متوفی اعم از اموال منقول یا غیرمنقول امری بسیار حساس و دشوار بوده که نیازمندعلم ودانش تخصصی در این زمینه و تجربه کافی می باشد . همه این عوامل لزوم مراجعه به وکیل متخصص ارث و اخذ مشاوره حقوقی تحریر ترکه را نشان می دهد. برای اخذ بهترین مشاوره حقوقی تحریرترکه می توانید از مشاوره حقوقی رایگان گروه حقوقی عدل جویان بهرهمند شوید.

مشاوره حقوقی آنلاین

منظور از مشاوره حقوقی آنلاین ارائه مطالب و مشاوره حقوقی به صورت آنلاین در سایت گروه حقوقی عدل جویان می باشد،برای بهره مندی از مشاوره حقوقی آنلاین گروه حقوقی عدل جویان باید به سایت گروه حقوقی عدل جویان مراجعه کنید و درآنجا از مقالات منتشر شده در سایت گروه حقوقی عدل جویان در زمینه مسائل مختلف حقوقی با عناوین مشاوره حقوقی بهره مند شوید درضمن ، قسمت پرسش و پاسخی حقوقی در سایت گروه حقوقی عدل جویان برای شما عزیان درنظر گرفته شده تا بامراجعه به آن سوال یا مشکل یا مسئله حقوقی خود را به صورت آنلاین مطرح نمایید.

منتظر ارائه جواب توسط وکلای با تجربه و دل سوز گروه حقوقی عدل جویان باشید، بدین ترتیب از مشاوره حقوقی آنلاین گروه حقوقی عدل جویان بهره مند می شوید. نکته بسیار قابل توجه در مشاوره حقوقی آنلاین گروه حقوقی عدل جویان، رایگان بودن آن می باشد، در واقع تمامی خدمات ارائه شده درسایت گروه حقوقی عدل جویان رایگان و بدون هزینه بوده،بنابراین شما عزیزان با مراجعه به سایت گروه حقوقی عدل جویان از مشاوره حقوقی آنلاین آن هم به صورت رایگان بهره مند می شوید.

وظیفه وراث یا وارثان در صورتی که میزان بدهی متوفی بیشتر از دارایی وی باشد چیست؟

بیشترین سوال و مسئله مطرح شده در جلسات مشاوره حقوقی ، مسئولیت وراث در برابر بدهی های متوفی می باشد. نکته قابل توجه در مشاوره حقوقی تحریرترکه عدم مسئولیت وراث متوفی در برابر بدهی ها و دیون متوفی می باشد. چنانچه بدهی ها و دیون متوفی بیشتر ازدارایی و اموال متوفی باشد وراث متوفی هیچ مسئولتی در پرداخت دیون متوفی از امول و دارایی خودشان ندارند.

مشاوه حقوقی رایگان تحریر ترکه

از مهمترین مسائلی که باید در سطح جامعه نسبت به آن فرهنگ سازی صورت پذیرد،مسئله مراجعه به وکیل دادگستری در همه مسائل و پرونده های حقوقی می باشد. برخی از افراد جامعه ما در فکر آن هستند که خودشان همه مسائل و مشکلات را بطرف نمایند، درحالی که این یک اشتباه بزرگ، علی الخصوص در مسائل حقوقی می باشد که نیاز به تبحر و علم خاص حقوقی دارد، گروه حقوقی عدل جویان به شما توصیه می کند در همه مسائل حقوقی خود به یک وکیل دادگستری مراجعه کنید و از مشاوره حقوقی رایگان گروه حقوقی عدل جویان بهره مند شوید تا از ضایع شدن حق خود به دلیل عدم آگاهی از قوانین جلوگیری کنید.

اقدامات لازم

نخستین اقدام در تحریرترکه مراجعه به وکیل دادگستری و اخذ مشاوره حقوقی می باشد، سپس وکیل متخصص ارث دادخواستی را به منظور تحریر ترکه تنظیم و ثبت می نماید مدارکی را می بایست خواهان تهیه نماید ازجمله: تهیه یک فهرستی از دارایی های متوفی و همچنین اخذ گواهی فوت متوفی.

مشاوره حقوقی تحریر ترکه

مشاوره حقوقی تحریر ترکه

مشاوره تلفنی تحریر ترکه

ارتباط با یک وکیل دادگستری وکسب مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف ، ضرورت انکار ناپذیری می باشد؛مشاوره حقوقی تلفنی به عنوان یکی از بهترین روش ها و سریع ترین آنها برای کسب اطلاعات مفید حقوقی و دریافت مشاوره حقوقی می باشد.وقت نداشتن در طول روز،بالا بودن هزینه های پیگیری یک پرونده توسط وکیل دادگستری و…. عواملی هستند که ممکن است باعث شود تا شما از مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری و کسب مشاوره حقوقی صرف نظرکنید. مشاوره حقوقی تلفنی این امکان را به شما می دهد، در کمترین فرصت، سودمندترین و مفید ترین اطلاعات حقوقی و کیفری وخانواده و..را به دست آورید.

روند رسیدگی

فرد متقاضی تحریر ترکه می بایست با کمک وکیل دادگستری دادخواست لازمه را تنظیم وثبت نماید، آخرین دادگاه محل اقامت متوفی به عنوان دادگاه صالح برای رسیدگی به چنین دعاوی می باشد. مرجع قضایی صالح به منظور تحریر ترکه آگهی را در روزنامه های کثیرالانتشار متشر می نماید تا وراث یا بستانکار وافراد ذی حق نسبت به متوفی در تاریخ معین در دادگاه مذکور حضور یابند.

مشاوره حقوقی تحریر ترکه

با داشتن دانش و اطلاعات حقوقی می توانید بهتر وسریعتر مشکل حقوقی خود را پیگیری نمایید،یکی از دلایلی که مردم رغبت کمتری برای اخذ وکیل در پرونده حقوقی دارند ،هزینه های زیاد اخذ وکیل می باشد یکی از خدمات بی نظیر گروه حقوقی عدل جویان ارائه مشاوره حقوقی ارزان در زمینه های مختلف حقوقی توسط وکلای دل سوز ومتعهد گروه حقوقی عدل جویان می باشد. درخواست مبنی بر تحریر ترکه با آثاری همراه است.

از جمله

  1. متوقف شدن دعاوی راجع به ترکه یا بدهی متوفی در مدت تحریر ترکه. اما باید در نظر داشت که مدعی می تواند درخواست تامین خواسته دهد
  2. ممنوع شدن همه وراث از تصرف کردن ترکه مگر تصرفی که برای اداره کردن ترکه لازم باشد تا ترکه نابود و تلف نشود
  3. متوقف شدن عملیات اجرایی نسبت به بدهی متوفی در مدت تحقیقات .

رد ترکه

یکی از مواردی که تحریر ترکه در آن بسیار تاثیرگذار می باشد، رد ترکه است زیرا وراث در مسئله قبول یا رد ترکه منتظر تحریر ترکه و معین شدن دارایی ها و بدهی هالی متوفی می مانند، سپس اقدام به قبول یا رد ترکه می کنند، یکی از وظایف وراث بعد از فوت متوفی اعلام وضعیت نسبت به قبول یا رد ترکه می باشد در قانون نیز معلق نمودن قبول یا رد ترکه به شرط تحریر ترکه پذیرفته شده بنابراین تحریر ترکه تاثیر بسزایی در مراحل تقسیم ارث اعم از قبول یا ردد ترکه و مهروموم ترکه و… دارد.

مشاوره حقوقی غرب تهران

دعاوی مربوط به ارث از حساس ترین پرونده های حقوقی هستند که برای هر قدمی که برداشته می شود باید برنامه ریزی انجام شود و با دقت زیادی پرونده بررسی شود گروه حقوقی عدل جویان در صادقیه به شما این تعهد را می دهد، با ۲ وکیل دادگستری پرونده حقوقی شما را بررسی و پیگیری نماید برای بهره مند شدن از بهترین مشاوره حقوقی غرب به دفتر وکالت گروه حقوقی عدل جویان در صادقیه مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *