وکیل جعل – بهترین در غرب تهران

وکیل جعل , بهترین وکیل متخصص جعل در تهران : جرم جعل یکی از جرایمی است که اشخاص در روابط و زندگی در اجتماع با آن برخورد کرده یا حداقل اطلاعاتی در این زمینه کسب کرده اند که این باعث اهمیت موضوع در بین سایر جرایم می شود بطور مثال امضای چک به جای صاحب حساب و مراجعه به بانک جهت وصول، تغییر و دستکاری در شناسنامه، گذرنامه و … تهیه و تولید اسکناس داخلی و خارجی و امثالهم نمونه های می باشد که ممکن است هریک از افراد جامعه در زندگی با آن مواجه شوند یا در تبلیغات جهت پیشگیری از به دام افتادن در رسانه ها مشاهده شده است.

وکیل جعل عدل جویان

جرم جعل به عنوان یکی از جرایم غیر قابل بخشش حتی در صورت رضایت شاکی می باشد ، همه روزه در دادسراها و محاکم حقوقی بسیاری در سطح کشور مطرح می گردد. نکته حائز اهمیت در وقوع این جرم، به اشتباه انداختن دیگری به صورت عمدی می باشد نه صرفا شبیه بودن مهر و یا امضا و یا هر مورد دیگری که می تواند مصداق جرم جعل شمرده شود.

وکیل جعل

معمولا ظرافت هایی که فرد جاعل در خصوص انجام جرم جعل به کار می برد، اثبات آن را با مشکلاتی روبرو کرده است. از طرف دیگر فرد شاکی معمولا مدت زمانی پس از وقوع جرم جعل نسبت به آن آگاهی می یابد و این امر نیز خود مشکلات مربوطه را افزایش داده و در بسیاری موارد دسترسی به فرد جاعل را دشوار می نماید.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته، بیشترین میزان جعل، مربوط به جعل اسناد عادی و قرارداداهای مالی است؛ چرا که عمده ترین هدف متهمین از جعل اسناد، کسب مال می باشد. با توجه به این امر، قانون گذار برخوردهای جدی برای مقابله با جرم جعل و استفاده از سند مجعول را در نظر گرفته و حتی الامکان سعی نموده است به این طریق از خدشه وارد شدن به اعتماد عمومی مردم به نهادهای صادر کننده اسناد به خصوص اسناد رسمی که اسناد بانکی و ملکی در زمره مهمترین انواع آن ها می باشد، جلوگیری نماید.

جرم جعل چگونه به وقوع می پیوندد

جرم جعل همچون دیگر جرایم کیفری مشخص شده در قانون مجازات جمهوری اسلامی ایران، دارای سه عنصر مادی، معنوی و قانونی می باشد که در صورت عدم اثبات یکی از این عناصر، جرم محقق نمی شود. حضور وکیل جعل می تواند اثبات این عناصر را در محضر قاضی دادسرا راحت تر نماید. جرم جعل به طرق مختلفی از جمله جعل اسناد رسمی و غیر رسمی، که در زبان عامیانه با عنوان هایی همچون جعل امضا در چک و یا فاکتور و یا جعل اسناد ملکی، جعل و دستکاری مشخصات شناسنامه ای مربوط به ثبت احوال و اسناد هویتی به وقوع می پیوندد.

برخی مواقع جرم مربوط به اسناد دولتی و برخی مواقع دیگر مربوط به معاملات شخصی طرفین است. همانگونه که پیداست اعمال بسیاری می تواند مصداق عنوان مجرمانه جعل و یا استفاده از سند مجعول باشد. قابل ذکر است که جهت وقوع این جرم، نفع مطلوب متهم و یا ضرر حتمی شاکی لازم نیست و صرف به اشتباه انداختن فرد شاکی جهت فریب دادن او کفایت می کند.

مراحل کیفری طرح شکایت جرم جعل

در صورت آگاهی از وقوع این جرم، ابتدا می بایست به وکیل استفاده از سند مجعول مراجعه کنید و مدارک اصلی و مدارک جعلی را به او تحویل داده و توضیحات کاملی در خصوص چگونگی وقوع این جرم به او ارایه دهید. وکیل جعل خبره گروه حقوقی عد ل جویان به مراحل قانونی کار آگاهی و اشراف کامل دارد با مراجعه به دادسرا طرح شکایت نموده و پس از ارائه مدارک، درخواست کارشناسی می دهد.

وکلای متخصص ما در تمام مراحل رسیدگی به پرونده در محاکم قضایی مربوطه حاضر شده و به دفاع از موکل خود می پردازد؛ به سوالات قاضی باز پرس با توجه به اطلاعاتی که در دست دارد، پاسخ داده و اطلاعات لازم را در خصوص متهم ارایه می نماید. دادسرا پس از بررسی های مربوطه نتیجه حاصله از کارشناسی و قضاوت را به وکیل متخصص جعل اعلام می دارد.

هزینه و قیمت وکیل جعل

بسیاری از مردم به دلیل هرینه های اخذ وکیل رغبتی برای مراجعه به وکیل برای پیگیری پرونده خود ندارند، این خود می تواند منجر به ضررهای مالی و روانی و جسمی بسیاری شود . با این وجود گروه حقوقی عدل جویان با درک مشکل مالی مردم دراقدام دل سوزانه هزینه های مربوط به اخذ وکیل را به شکل کاملاً چشمگیری کاهش داده است تا هیچ حقی به دلیل مشکل مالی ضایع نشود.

مراجع ذی صلاح جهت طرح دعوی در خصوص جرم جعل

مرجع ذی صلاح تعیین شده در قانون جهت رسیدگی به جرم جعل و سند مجعول، همچون دیگر جرائم کیفری، در دادسرا و محاکم کیفری صورت می پذیرد. اما ادعای جعل سند و یا انکار این ادعا در محاکم حقوقی مورد رسیدگی واقع می شود.

بسیاری از افراد در مواجه با دعاوی جعل دچار سردرگمی می شوند اما وکیل جعل می تواند به راحتی مرجع ذی صلاح را شناسایی نموده وپرونده را به جریان بیاندازد.

افزایش سرعت در رسیدگی و کسب نتیجه مطلوب با اخذ وکیل خبره و با تجربه گروه حقوقی عد ل جویان دور از انتظار نیست، وکیل متخصص جعل می تواند از بروز مشکلات روحی و روانی که در بسیاری از مواقع برای افراد متضرر پیش می آید جلوگیری نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *