وکیل بانکی، بهترین وکیل بانکی، وکیل امور بانکی

وکیل بانکی ، بهترین وکیل بانکی، وکیل امور بانکی : امروزه افزایش تعاملات میان اشخاص، سازمان ها و شرکت ها با شعبات مختلف بانک ها در سراسر کشور، اشخاص حقیقی و حقوقی را برآن داشته است تا در خصوص اعمال بانکی خود، به مشاوره حقوقی و اخذ استمداد از افراد متخصص در این زمینه روی آورند؛ چرا که شورای عالی پول و بانک مرکزی، قوانین بسیاری را در خصوص امور بانکی مقرر نموده اند که عدم آگاهی اشخاص- اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی- از این قوانین می تواند آن ها را متحمل خسارات بسیاری نماید.

در دنیای کنونی افزایش دعاوی مربوط به امور بانکی سبب پررنگ شدن نقش وکیل متخصص امور بانکی در پرونده های مربوطه شده و همین امر ضرورت آشنایی بیشتر با این بخش از شغل وکالت را نمایان می سازد. وکیل امور بانکی گروه حقوقی عدل جویان با تجربه فعالیت سالهای متمادی در زمینه دعاوی بانکی شما را در پیگیری دعاوی بانکی همراهی می نماید.  44386581-021  تماس رایگان با بهترین وکیل بانکی .

آیا می توان برای افراد دیوانه و مجنون افتتاح حساب انجام داد؟

در قانون ایران افرادی به عنوان محجورین شناخته شده اند این افراد برای هرگونه اقدام و کار حقوقی و مالی باید از ولی یا سرپرست یا فردی به نام قیم اجازه بگیرند و تحت نظارت آنها باشند، محجورین یعنی افاردی که دیوانه و مجنون هستند یا صغیر هستند یعنی به سن 18 سال تمام نرسیده اند و دسته اخر سفیه هستنتد .

سفیه یعنی فرد قدرت درک مالی ندارد این دسته از اشختاص برای افتتاح حساب که یک اقدام حقوقی و مالی است حتما باید با ولی یا قیم خود در بانک حضور پیدا کنند ، اگر حجر آنها حتی بعد از 18 سالگی نیز ادامه پیدا کند باید توسط دادگاه قیم برای آنها تعیین شود تا رسیدگی به امور محجور من مجمله افتتاح حساب  وی را بر عهده بگیرد. برای این منظور طبیعتاً باید مدارک شناسایی فرد دیوانه یا شخص سفیه به همراه مدارک شناسایی قیم یا ولی یا سرپرست به کارمند بانک تقدیم گردد. در مواردی اجازه برداشت از حساب به اجازه دادستان به قیم یا ولی داده خواهد شد.

 

هزینه و قیمت وکیل بانکی

قطعاً مشکلات مالی شما عزیزان را درک می کنیم . در واقع همه ما با توجه به وضع حاکم به نوعی دچار مشکلات مالی هستیم که چاره ای جز کمک به یکدیگر نداریم در چنین حالتی تیم حقوقی ما سعی نموده تا قدمی برای کمک به شما عزیزان در زمینه مشکلات بانکی بردارد به همین منظور هزینه و قیمت بهترین وکیل بانکی را به نحوی کاملاً چشمگیری کاهش داده است تا هیچ حقی به دلیل مشکل مالی ضایع نشود. تماس 44386581-021

اجاره به شرط تملیک چیست؟

یک نوع از قرارداد فی مابین بانک و مشتریان بانکی است که در طی آن مشتری به بانک تعهد می دهد تا به همه بندهای موجود در قرارداد متعهد باشد و تمامی تعهدات خود را علی سازد در این حالت مال مورد اجاره پس از تمام شدن مدت اجاره براری مستاجر یعنی مشتری می شود و مشتری مالک عین مستاجره می شود البته شرط تملیک آن پایبند بودن به تمامی بندهای قرارداد اجاره به شرط تملیک است.

وظایف وکیل بانکی

من جمله وظایف وکیل بانکی مدیریت حقوقی قراردادها، از تهیه و تنظیم تا امضاء و انعقاد که نقش بسیار موثری در جلوگیری از ورود ضرر احتمالی به شخص، سازمان و یا شرکت مربوطه دارد.

از دیگر وظایف وکیل بانکی آن است که با اشراف کامل به قوانین مزایده ها و مناقصات، امور حقوقی آن ها را به بهترین شکل ممکن پیش می برد. متتخصص امور بانکی همچنین با اشراف کامل به مباحث و مفاهیم حقوقی، بهترین فردیست که در یک شرکت و یا سازمان می تواند، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و مقررات لازم را تهیه و تنظیم نماید.

رسیدگی به شکایات و دعاوی مرتبط با امور حقوقی و اداری شرکت و سازمان ها،  از وظایف وکیل بانکی است. لازم به ذکر است که شرکت ها و سازمان ها با توجه به میزان گستردگی آن ها، از یک نفر و یا یک تیم متخصص وکیل امور بانکی استفاده می کنند. رایگان با بهترین وکیل بانکی صحبت کنید :44386581-021

وکیل امور بانکی

بهترین وکیل بانکی

تمی حقوقی  عدل جویان با استفاده و استخدام بهترین وکیل بانکی تهران متعهد می شود تا پرونده بانکی شما را با 2 وکیل متخصص دادگستری پیگیری نموده و نتیجه مطلوب را کسب نماید. بانک به عنوان نهادی اقتصادی با هدف نهایی بهبود و توسعه وضعیت اقتصادی عموم جامعه اقدام به انجام فعالیت های مختلفی همچون توزیع اعتبار، تخصیص نقدینگی، مشارکت در سرمایه گذاری، فروش اوراق بهادار و … می نماید.

در واقع بانک به مانند واسطه میان سرمایه گذاران و افراد نیازمند به سرمایه عمل می کند.

با توجه به گستردگی عملیات بانکی و تنوع امور اجرایی در بانک ها از یک سو و تعداد بی شمار مراجعه کنندگان به این نهاد از سوی دیگر زمینه وجود انواع دعاوی بانکی فراهم می باشد.

وجود تعداد بی شمار قوانین، آیین نامه ها، مصوبات بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار، بی اطلاعی یا اطلاعات محدود اشخاص حقیقی و حقوقی در ارتباط با دستور العمل بانک ها، دریافت خسارات گزاف و بیش از حد بانک ها، رشد قارچ گونه موسسات و تعاونی های اعتباری که خود را زیرمجموعه قوانین بانکی معرفی می نمایند.

با توجه به اینکه بسیاری از مردم از حقوق خویش در قبال فعالیت های بانک بی اطلاع می باشند و بانک ها با وجود دوایر حقوقی خود سعی در موفقیت در انواع دعاوی بانکی خود را دارند داشتن  بهترین وکیل امور بانکی کمک شایانی به موکل می کند که بتواند حقوق از دسته رفته موکلین خویش را  که جزوه وظایف وکیل بانکی است به نحو کامل مسترد نماید.

انواع دعاوی بانکی

انواع دعاوی بانکی : گستردگی عملیات بانکی و امور اجرایی آن ها و همچنین میزان بسیار بالای مراجعه کنندگان، زمینه ساز انواع دعاوی بانکی بسیاری شده است.

هر کدام از موارد ذیل می تواند زمینه ساز طرح یک دعوی از انواع دعاوی بانکی شده و متعاقبا مراجعه به بهترین وکیل امور بانکی را ضروری نماید. این موارد عبارتند از:

  1. پیچیدگی قوانین مقرر شده از جانب بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار
  2. عدم آگاهی عموم از رویه های بانکی و دستورالعمل های مربوط به آن ها
  3. یک جانبه بودن بسیاری از قراردادهای بانکی
  4. اضطرار بسیاری از اشخاص مراجعه کننده در خصوص پذیرش معاملات بانکی
  5. زیاده خواهی برخی از بانک ها
  6. سنگین بودن جرایم مربوط به خسارات و دیرکردها
  7. ابهام بسیار زیاد نظام بانک داری اسلامی بدون ربا
  8. عدم شفاف سازی قراردادهای بانکی
  9. رشد فزاینده موسسات اعتباری و مالی- که خود را مشمول قوانین بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار نمی دانند-
  10. عدم رعایت حقوق مشتریان در بسیاری از موارد و درج شروط خلاف مقررات بانکی مقرر شده از جانب بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار

قاون مبارزه با پولشویی :

در بهمن ماه سال 1386 قانونی تصویب شد به امید کاهش اختلاس ها و مبارزه با پولشویی در تمام ارکان و سازمان های دولتی و غیر دولتی ایران.

خروجی تصویب و تایید این قانون تشکیل شورای بود با نام شورای مبارزه با پولشیوی که رئیس آن هم طبق قانون مبارزه با پولشویی، وزیر اقتصاد و دارایی شد.

در قانون مبارزه با پولشویی، تعریف دقیق پولشویی و مجازات پولشویی و همچنین مراحل رسیدگی به جرم پولشویی، نحوه توقیف کردن امول مجرم و آزاد کردن اموال توقیف شده و در نهایت نحوه اجرای مجازات مربوط به پولشویی ذکر گردیده است که حتما توصیه می شود نگاهی به مواد قانون مبارزه با پولوشویی انداخته و فایل را دانلود کرده و داشته باشید.

قانون مبارزه با پولشویی با آخرین اصلاحات

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *