مشاوره حقوقی شبانه روزی

مشاوره حقوقی شبانه روزی : مسائل و مشکلات حقوقی در زندگی انسان ها وابسته به زمان و مکان خاصی نیستند. برای دریافت راه حل های اساسی و منطبق با قواعد حقوقی، باید امکان مشاوره شبانه روزی برای تمام افراد اجتماع فراهم گردد.

یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته توسط گروه حقوقی عدل جویان در دنیای مجازی و با استفاده از پیشرفت تکنولوژی، ارائه مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف حقوقی آن هم به صورت شبانه روزی و رایگان می باشد.

مقصود از مشاوره حقوقی شبانه روزی چیست؟

دنیای مدرن و امروزی، فعالیت و کار را از محدود ساختمان های تجاری و اداری خارج و از قید و بند زمان رها ساخته است.

مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی اصولا از طریق تماس تلفنی، پیام های متنی و یا صوتی در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و واتساپ و در برخی موارد از طریق ارسال ایمیل صورت می پذیرد.
مشاوره حقوقی 24 ساعته و شبانه روزی در صورتی معنای دقیق و علمی خود را به انجام می رساند که سوال مطرح شده در زمان مورد نیاز کاربر، پاسخ داده شود و این پاسخ یک جواب قطعی، کامل، جامع و کاربردی باشد. این نکته بسیار مهمی است که وکلای دلسوز و متبحر عدل جویان بسیار بر آن اهمیت می ورزند.

با ورود درصد بسیار زیادی از افراد جامعه به دنیای مجازی در سطوح پیشرفته تر وکلای دادگستری نوع دیگری از خدمت خود را تحت عنوان مشاوره حقوقی آنلاین ابداع نمودند.

مشاوره حقوقی شبانه روزی

اگر از شما کلاهبرداری شده پرونده را به ما بسپارید:

از جرایمی که در جامعه نوین امروزی بسیاری از افراد دچار آن می شوند و در یک لحظه همه دارایی و داشته های خود را از دست می دهند؛ کلاهبرداری می باشد.

در یک تعریف ساده بدست آوردن اموال دیگران از طریق حیله و فریب را کلاهبردای می گویند حال این کلاهبردای ها پیشرفت کرده و به کلاهبرداری های اینترنتی هم رسیده است.

فرد کلاهبردار در صورت اثبات جرم وی ضمن آنکه باید اصل مال را به مالک اصلی مسترد یا بازگرداند به مجازات کیفزی حبس تا هفت سال محکووم شده اما این تمام ماجرا نیست علاوه بر تمام اینها باید جزای نقدی نیز پرداخت نماید.

جرایم مربوط به کلاهبرداری مجازات های سنگینی را دارد و البته اثبات آنها نیز کمی دشوار است به همین دلیل توصیه شده در چنین دعاوی بدون وکیل هرگز در دادگاه حضور پیدا نکنید زیرا که در صورت متحمل شدن ضرر و زیان  بازگشت دوباره آن بسیار سخت و جبران ناپذیر می شود.

در متداول ترین روش ممکن جهت خدمات حقوقی آنلاین، سوالات کاربران فضای مجازی در خصوص مباحت مختلف حقوقی اعم از حقوقی، ملکی، خانواده و … در وب سایت ارائه دهنده مشاوره حقوقی آنلاین، ثبت شده و علاوه بر ثبت سوال و پاسخ آن در وب سایت مربوطه و امکان رویت آن توسط دیگران، به صورت شفاف و کاربردی به کاربر مورد نظر پاسخ داده می شود.

قرار تامین خواسته چیست؟

در یک دعوی حقوقی ممکن است خواهان یعنی کسی که دادخواست داده است یا دعوی بر علیه خوانده را مطرح نموده تا زمان رسیدگی به دعوی از دادگاه تقاضا کند تا به منظور حفظ حقوق و اموال خود اموال و دارایی خوانده را توقیف کند تا نتواند آنها را منتقل یا بفروشد .

درخواست تامین خواسته را می توان حتی قبل از دعوی مطرح کرد همچنین می توان به همراه دادخواست یا در حین رسیدگی در دادگاه هم از قاضی درخواست تامین خواسته را داشته باشید.

اصولا موسسات حقوقی با اصالت بسیار زیاد و تعهد کاری مبادرت به چنین اقداماتی در فضای مجازی می نمایند و بخشی از خدمات خود را به این صورت ارائه می دهند.

مشاوره حقوقی رایگان نیز به صورت غیر حضوری می باشد. این نوع خدمت بسیار انسان دوستانه و ارزشمند در جهت تعالی اهداف حقوق است.
در این نوع از خدمات حقوقی، کاربر با توسل به هر کدام از مشاوره های آنلاین و یا شبانه روزی، سوال حقوقی خود را مطرح نموده و پاسخ صحیح را در خصوص مسائل ماهوی و یا حتی تشریفات دادرسی رسیدگی به یک پرونده احتمالی و یا در حال انجام، دریافت می دارد.

شماره تماس 44386581-021 یکی از راه های دریافت خدمات حقوقی رایگان می باشد .

مشاوره حقوقی شبانه روزی

مشاوره حقوقی اعم از حضوری و در دفاتر خصوصی و موسسات حقوقی و یا غیر حضوری اعم از آنلاین و شبانه روزی ( رایگان و یا غیر رایگان ) دارای مزایای بسیاری است.
در زمان وقوع یک مسئله حقوقی، درک تمام جوانب حقوقی موضوع برای عامه اجتماع امکان پذیر نبوده و شرایط مراجعه به وکلای دادگستری برای تمام اقشار جامعه نیز به علت تعرفه بالای حق الوکاله در ایران و کشورهای دیگر، فراهم نیست.
استفاده از خدمات انلاین و رایگان گرروه حقوقی ما یک پاسخ کاملا منطقی و هوشمندانه به مسائل فوق الذکر بوده و افراد می توانند جهت دنبال نمودن پرونده های حقوقی خود به صورت کاملا شخصی، از مشاوره حقوقی بهره مند گردند.

موکلین در طی این  جلسات ، مسیر صحیح را جهت دفاع از پرونده به مراجعه کننده نشان داده و مفاهیم ثقیل حقوقی را برای وی به زبان ساده و عامیانه بیان می دارد. بدین صورت فرد می تواند یک دیدگاه اصولی در خصوص مسئله حقوقی مطرح شده به دست بیاورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *