وکیل غرب تهران , صادقیه و آریاشهر

وکیل غرب تهران , بهترین وکیل در غرب تهران ، آریا شهر و صادقیه : غرب تهران یکی از متراکم ترین نقاط کشور در خصوص جمعیت است. این نقطه از تهران مرکز بسیاری از فعالیت ها و رفت و آمدهای روزمره افراد مختلف در سطح پایتخت و حتی کل کشور می باشد.
در این مقاله سعی شده است علاوه بر تعریف عرفی و حقوقی وکالت، شما را با وکالت های کیفری، ملکی و خانواده در غرب تهران آشنا نموده و اشاره ای مختصر به وکالت ارزان و برترین وکیل متخصص در این منطقه از پایتخت داشته باشیم.

وکالت چیست؟

وکالت یکی از انواع عقود جایز است که میان حداقل دو نفر با عنوان وکیل و موکل منعقد می گردد و مبتنی بر شرایط خاصی است که باید به توافق طرفین رسیده باشد. در امر وکالت، موکل کار و یا امری را به وکیل سپرده و خود به صورت واقعی در مسئله موجود دخالت نمی کند. اما نتیجه به دست آمده به صورت مستقیم شامل حال وی می گردد.
بنابراین عقد وکالت یک عقد بسیار مهم و اساسی است و همین امر ضرورت اخذ یک وکیل متبحر و متخصص را با امور فنی و حقوقی مسئله مورد نظر نمایان می سازد.

وکیل متخصص در غرب تهران

در زمان اخذ وکیل ( اعم از وکیل پایه یک دادگستری و یا پایه دو ) به تخصص و تبحر وکیل مورد نظر دقت نمایید.
رشته حقوق در شاخه های بسیار و در باب مسائل فوق العاده زیادی نگاشته شده است و روز به روز نیز به مراحل نوین و جدیدتری گام نهاده و شاخه های مرتبط با آن نیز گسترش قابل ملاحظه ای می یابند.

کسب تخصص در رشته های مختلف حقوقی، کیفری، تجاری و … کار راحتی نبوده و بدون شک فردی که ادعای تخصص در تمام مسائل حقوقی را دارد، صرفا ادعایی بیش نیست.

وکیل غرب تهران در صادقیه و آریاشهر

اجتماع اقسام مختلف تخصصات حقوقی در یک نقطه صرفا از طریق تاسیس یک موسسه حقوقی بسیار گسترده امکان پذیر است. هم اکنون موسسات حقوقی مختلفی در غرب تهران و در شعبات متعددی تاسیس شده اند و شاید آشنایی با برترین موسسات حقوقی در این نقطه از ایران کار راحتی نباشد. در ادامه شما را با بهترین وکیل غرب تهران آشنا نموده و نحوه ارتباط با با تجربه ترین و موفق ترین وکیل غرب تهران را بیان خواهیم نمود

بهترین وکیل صادقیه

سیستم قضایی ایران اجازه پیگیری دعاوی کیفری بدون حضور وکیل جهت دفاع از متهم را نمی دهد. وکیل کیفری دفاع از دعاوی مطرح شده در دادسراها و دادگاه های کیفری دادگاه انقلاب و دادگاه عمومی را بر عهده دارد و قانون مجازات اسلامی، پایه دفاعیات وی را از حیث ماهوی و آیین دادرسی کیفری، اساس تشریفات رسیدگی به دعوی مطروحه را از حیث شکلی تشکیل می دهد.

جرائمی همچون قتل و جنایت، قاچاق مواد مخدر و یا کالا، رشا و ارتشا، جعل سند و یا استفاده از سند مجعول، کلاهبرداری، سرقت، زنا اعمال منافی عفت و بسیاری دیگر از موارد جزایی به شرط جرم انگاری در قوانین جزایی ایران، در دادگاه های قضایی مورد رسیدگی قرار می گیرند.

اختلافات ملکی:

دعوای تخلیه ید با دعوای خلع ید تفاوت دارد؛ به این صورت که، سبب و منشا دعوای خلع ید یا مالکیت ، غصبِ متصرف می باشد و هیچ قراردادی بین مالک و متصرف وجود ندارد. لکن در دعوای تخلیه عین مستاجره، یک قرارداد وجود دارد اما با وصف این که مدت اجاره پایان یافته است؛ مستاجر حاضر به تخلیه ملک نیست، در این گونه موارد باید دعوای تتخلیه اقامه نمود. در دعوای تخلیه، مالکِ عین بودنِ خواهان شرط نیست و همین که خواهانِ دعوای تخلیه، مالک منافع باشد کافی است.

جعل :

جعل در قانون مجازات اسلامی

قانون مجازات اسلامی در ماده 523 در خصوص جرم جعل بیان داشته است:

  • ساختن نوشته و یا سند، مهر و یا امضای اشخاص رسمی و غیر رسمی، خراشیدن و یا تراشیدن، قلم بردن و یا الصاق کردن، محو کردن و یا سیاه کردن و یا اثبات کردن، ایجاد تاخیر و یا تقدیم در تاریخ یک سند نسبت به تاریخ حقیقی، یا الصاق نوشته ای به نوشته دیگر، یا به کاربردن مهر شخصی بدون رضایت آن شخص و یا نظایر این ها به قصد تقلب.

بهترین وکیل آریاشهر

دعاوی مربوط به اموال غیرمنقول از قبیل دعوی خلع ید، تخلیه ید، سرقفلی، رفع مزاحمت و ممانعت از حق، تصرف عدوانی، فروش مال غیر و غیره در زمره دعاوی ملکی قرار داشته و وکیل متخصص در این عرصه را وکیل ملکی می نامند. این دعاوی حسب مورد ممکن است جنبه کیفری و یا حقوقی داشته باشند. در پروندهای ملکی جای هیچ رسیکی نیست زیرا ممکن اسست به یکباره تمام سرمایه و اندوختان را ازدست بدهید .

وکیل متخصص

بی شک بیشترین آمار مربوط به دعاوی مطرح شده در ایران، مربوط به دعاوی خانوادگی می باشد. حضور وکیل خانواده به عنوان فردی که تسلط کامل و جامعی به مفاهیم حقوقی دارد، تاثیر بسزایی در کسب نتیجه مطلوب، احقاق حق و جلوگیری از تضییع حقوق موکل دارد.
دعاوی مربوط به مطالبه مهریه، نفقه گذشته، حضانت، طلاق و مواردی از این دست در عداد دعاوی مربوط به حقوق خانواده قرار دارند و اصولا طبق حقوق مدنی و قانون حمایت از خانواده مورد رسیدگی واقع می گردند.

دریافت مشاوره حقوقی از وکیل

مشکلات مالی مهمترین دغدغه و عامل عدم رجوه مردم به دفاتر وکالت است . تیم حقوقیی عدل جویان ضمن درک این مانع در اقدامی دلسوزانه هزینه های ارائه خدمات حقوقی اعم از مشاوره حقوقی و پیگیری پرونده حقوقی را به حداقل رسانده . بنابراین برای ارتباط با کم هزینه ترین و ارزانترین وکیل تهران با تیم حقوقی ما از طریق شماره 44386581-021 تماس حاصل فرمایید .

بهترین وکیل غرب تهران

هر کدام از ما در زمان مواجهه با یک مشکل حقوقی اعم از طرح دعوی و یا دفاع از خود در مقابل دعاوی دیگران، به دنبال بهترین وکیل تهران در عرصه مورد نظر می باشیم. برترین وکیل را باید از حیث مسایل اخلاقی، تجربه، علم و دانش، جایگاه اجتماعی، توجه وی به مسائل اقتصادی، خانوادگی، اجتماعی و از همه مهمتر مسائل شخصی موکل بررسی نمود.

وکلای ما جزوه معروف ترین و با تجربه ترین وکلای غرب تهران می باشد با رعایت تمام مسائل فوق الذکر و توجه ویژه به شرایط مالی و اقتصادی موکل، آماده ارائه برترین خدمات حقوقی، اعم از مشاوره و اخذ وکالت از شما می باشند.

در صورت تمایل می توانید با شماره تلفن 44386581-021 تماس گرفته و مشاوره حقوقی رایگان دریافت نمایید . همچنین می توانید به دفتر وکالت عدل جویان به نشانی صادقیه ، خیابان شهدای صادقیه جنوبی ، پلاک44 طبقه 4 مراجعه نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *