وکیل ثبت برند , هزینه و قیمت بهترین وکیل متخصص ثبت برند در تهران

وکیل ثبت برند , هزینه و قیمت بهترین وکیل متخصص ثبت برند در تهران : وکالت همواره به معنای پذیرش دفاع وکیل از موکل در دادسراها و دادگاه ها نمی باشد . بسیاری از افراد برای انجام امور روزانه خود، بویژه امور مالی اقدام به گرفتن وکیل می کنند. از جمله ی این موارد می توان به مراجعه اشخاص به وکیل ثبت برند اشاره نمود که هیچ گونه دادخواست و یا دعوایی در هیچ دادگاهی در این زمینه در جریان نیست اما فرد برای یک ثبت تخصصی و هوشمندانه از علامت تجاری خود ، به وکیل ثبت برند مراجعه می کند.

اما سؤالی که در این زمینه مطرح می گردد این است که اهمیت ثبت برند در چیست و چرا بسیاری از افراد برای ثبت برند خود به وکیل امور ثبتی مراجعه می کنند؟ و سؤالاتی از این قبیل که در این مقاله به اختصار پاسخ داده می شوند.

اهمیت ثبت برند

تصور کنید فردی ایده خلاقانه ای را در ذهن خود پرورش داده و یا تخصص و سرمایه ای ویژه را داراست  که قصد تجاری سازی آن را دارد. اولین قدم جهت تجاری سازی، ثبت آن است. فرد از طریق ایجاد یک علامت خاص و منحصر بفرد در مرحله ثبت، می تواند محصول خود را که در قالب کالا و یا خدمتی خاص می باشد، کاملا از هم نوعان خود متمایز نماید و یک نام تجاری مجزا با یک علامت و برند خاص داشته باشد. این نتایج  همگی از ثبت یک برند تجاری سرچشمه گرفته و همین امر اهمیت ثبت برند را مشخص می نماید.

وکیل ثبت برند تهران

موسسه حقوقی عدل جویان  سالهاست در زمینه دعاوی حقوقی شرکت ها  از جمله ثبت برند  در تهران فعالیت می کند، در طول این سالها  با بهره مند ی از بهترین وکیل ثبت برند تهران ، به موفقیت ها و پیروزی های بسیاری در پرونده های خود دست یافته است که موجب جلب رضایت موکلین و احقاق حق آنها شده است.

ماهیت ثبت برند

ثبت برند و علائم تجاری ، در مرحله مقدماتی مربوط به ثبت، کاملا یک ماهیت حقوقی داشته و آشنایی با موازین حقوقی ثبت برند در این مرحله امری کاملا ضروری می باشد و تنها راه  کسب اطلاعات  در این زمینه مراجعه به وکیل ثبت شرکت می باشد. با توجه به ماهیت حقوقی ثبت برند ، نمی توان برندی را ثبت نمود که محصولات مربوط به آن برند غیرقانونی و یا نامشروع باشند. همچنین امکان کپی برداری از علائم تجاری ثبت شده وجود ندارد و مبادرت به انجام این کار، جرم شناخته شده و مجرم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد. حضور وکیل ثبت برند به عنوان فرد مورد اعتماد در مرحله ثبت، می تواند اسباب یک یک ثبت کاملا حقوقی و معتبر را فراهم نموده از نتایج سوء مربوط به عدم آشنایی با موازین حقوقی در ثبت برند جلوگیری نماید.

بهترین وکیل ثبت برند

بهترین وکیل ثبت برند صادقیه

گروه حقوقی عدل جویان با در نظر گرفتن آسیب ها و خسارات مالی طولانی شدن پرونده های مربوط به شرکت ها  ، بهترین وکیل تهران را برای پیگیری امور حقوقی شرکت شما و تسریع در روند رسدگی به امور حقوقی شما  به خدمت گرفته است، وکیل شرکت گروه حقوقی عدل جویان  سالهای متمادی به صورت تخصصی در زمینه دعاوی مر بوط به امور حقوقی شرکت ها فعالیت داشته، برای بهره مند شدن از بهترین وکیل ثبت برند تهران با ما در ارتباط باشید.

قوانین مربوط به ثبت برند

در عرصه قوانین داخلی، قانونی که بر ثبت برند و علائم تجاری حکم فرماست، قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری و آیین نامه اجرایی آن حکم فرماست. اما در بعد بین المللی، مهمترین معاهده ی منعقد شده در زمینه حمایت از علائم و اسامی تجاری، معاهده پاریس می باشد که در سال 1883 منعقد شده است و 190 کشور از کشورهای جهان از جمله ایران، به آن پیوسته اند. نکته بسیار حائز اهمیت در خصوص این معاهده ، مقدم بودن قوانین آن بر قوانین داخلی کشورها در خصوص ثبت برند است.

همانگونه که پیداست ثبت برند و علائم تجاری، قوانین بسیار تخصصی را در سطح داخلی و بین المللی دارا می باشدکه عدم آشنایی افراد جامعه با این قوانین، سبب مراجعه به وکیل ثبت برند می گردد.

 وکیل ثبت برند غرب تهران

چنانچه شرکتی خواهان ثبت برند و لوگوی اختصاصی خود باشد باید در قدم اول به وکیل ثبت برند مراجعه کرده سپس  وکیل ثبت برند پس از طراحی برند و لوگو به وب سایت اداره مالکیت معنوی مراجعه کرده و تمامی فرم ها و اطلاعات خواسته شده را تکمیل  می نمایند و بعد از اخذ کد پیگیری که به منزله تشکیل پرونده می باشد، تمامی مدارک مربوطه از جمله فتوکپی مربوط به کارت بازرگانی و… را به اداره ثبت شرکتها ارسال نماید. پس از بررسی مدارک ارسال شده و تایید صحت آنها می بایست برای چاپ در آگهی روزنامه رسمی اقدام شود. بعد از گذشت یک ماه از انتشار روزنامه رسمی گواهینامه ثبت برند صادر می شود و بعد از آن یک بار دیگر برای چاپ آگهی اقدام می شود چنانچه ده روز از چاپ آگهی دوم بگذرد، وکیل ثبت برند می‌بایست کپی درخواست خود مبنی بر ثبت برند و همچنین کپی روزنامه های اول و دومی که آگهی در آنها انتشار یافته را به اداره ثبت شرکت ها ارسال نماید تا به دنبال آن پروانه ثبت برند صادر شود.

ضرورت مراجعه به وکیل ثبت برند

معمولا و در اکثر مواقع افراد در زمینه ثبت برند خود، کاملا به ضرورت مشاوره و اخذ وکیل ثبت برند آگاهی دارند اما در برخی موارد، افراد جهت صرفه جویی در هزینه های خود، مبادرت به ثبت برند به صورت کاملا شخصی می کنند که در نهایت مشکلات حقوقی عدیده ای گریبان گیر آن ها می شود. همچنین اگر ثبت برند به صورت تخصصی انجام نگردد، ارزش تجاری برند پایین آمده و نتیجه مطلوب از برند ثبت شده به دست نخواهد آمد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *