مشاوره حقوقی تعدیل تقسیط مهریه

مشاوره حقوقی تعدیل تقسیط مهریه : در مشاوره حقوقی تقسیط مهریه بیان کردیم در صورتی که زوج توانایی مالی در پرداخت مهریه را نداشته باشد می تواند پرداخت مهریه را ازدادگاه مطالبه نماید.

نکته ای که باید در مشاوره حقوقی تعدیل تقسیط مهریه بیان شود، عدم توانایی مرد در پرداخت مهریه بعد از قسط بندی مهریه می باشد به این صورت که مرد حتی بعد از قسط بندی و تقسیط مهریه نیزبا توجه به حقوق دریافتی و وضعیت بد مالی، توانایی پرداخت مهریه زوجه یا زن را در سررسید قسط ندارد.

در چنین شرایطی زوجه ابتداعاً باید به دفتر گروه حقوقی عدل جویان واقع درغرب تهران،صادقیه مراجعه کند و به کمک وکلای گروه حقوقی عدل جویان درخواست خود مبنی برتعدیل تقسیط نفقه را تنظیم و ثبت نماید.

مشاوره حقوقی رایگان تعدیل تقسیط مهریه

انجام مشاوره حقوقی رایگان  این امکان را به شما می دهدتا بدون هزینه نسبت به مسئله و پرونده حقوقی خود اطلاعات مفید و سودمندی  کسب نمایید.

گروه حقوقی ما در پی بهره مند شدن همه مردم ایران از سراسر کشور از خدمات حقوقی رایگان ،سایت گروه حقوقی عدل جویان را طراحی نموده است تا شما عزیزان به وب سایت مراجعه کنید و مسئله یا مشکل حقوقی خود را با وکیل و کارشناسان حقوقی در میان بگذارید.

کارشناسان و وکلای ما در اسرع وقت به سوالات مطرح شده توسط شما پاسخ خواهندداد.

تمامی مشاوره ها رایگان بوده، درواقع تمامی خدمات ارائه شده درسایت رایگان است و هیج هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

مشاوره حقوقی تعدیل تقسیط مهریه

شرایط لازم برای تعدیل تقسط نفقه

با توجه به مطالب ذکر شده  برای تعدیل تقسیط نفقه تعیین شده از سوی دادگاه شرایطی لازم می باشد که به آن اشاره می کنیم:

اولین شرط برای تعدیل تقسیط نفقه به وجودآمدن تغیر وتحول مالی در مرد می باشد به این معنا که مرد از لحظ درآمدی دچار مضیقه شود و وضعیت مالی مرد برای پرداخت مهریه مناسب نباشد در این صورت می تواند درخواست تعدیل تقسیط مهریه را نماید در آن روی سکه نیز ممکن است توانایی و استطاعت مالی مرد افزایش یابد و قدرت مالی وی برای پرداخت مهریه بیشتر شود در این حالت زوجه می تواند درخواست تعدیل تقسیط نفقه را با توجه به بهتر شدن درآمد مرد وافزایش قدرت مالی مرد داشته باشد، بنابراین باید مبلغ بیشتری را در سر رسید قسط مهریه پرداخت نماید.

دومین شرط لازم برای تعدیل تقسیط نفقه صادر شدن دادنامه قطعی مبنی بر پرداخت مهریه می باشد سومین شرط لازم که باید باید بیان داشت صادر شدن دادنامه قطعی مبنی بر اعسار مرد از پرداخت مهریه می باشد.

مشاوره حقوقی 24ساعته

بسیاری از افراد به دلیل هزینه ها و مشکلات مالی به خصوص هزینه های اخذ وکیل از مراجعه به وکیل دادگستری صرف نظر می کنند.

گروه حقوقی ما هدف اصلی خود را آگاه سازی مردم نسبت به مسائل حقوقی و بالابردن سطح دانش مردم در مسائل حقوقی قرارداده است ، در پی این هدف اقدام به ارائه خدمات حقوقی رایگان و ۲۴ ساعته وبا هزینه بسیار کمتر می کند تا هیچ فردی به دلیل مشکل مالی از رسیدن به حق خود و احقاق حق خود باز نماند.ی

کی از خدمات بی نظیر گروه حقوقی ما  ارائه خدمات حقوقی ۲۴ساعته می باشد ، شما می توانید از طریق وبسایت گروه حقوقی عدل جویان از مشاوره حقوقی ۲۴ ساعته و رایگان بهره مند شوید

تمامی افرادی که مشکل حقوقی دارند یا درگیر پرونده حقوقی هستند حتی اگر فرصت کافی برای مراجعه به وکیل دادگستری را نداشته باشند و یا مشکل مالی داشته باشند می توانند به وب سایت مراجعه کرده و از خدمات حقوقی ۲۴ساعته گروه به صورت کاملا رایگان بهره مند شوند.

مشاوره حقوقی تعدیل تقسیط مهریه

یک نکته بسیار مهم امکان تعدیل تقسیط مهریه از سوی زوجه می باشد .

بنابراین این همیشه مرد نیست که به دلیل افزایش قیمت سکه و عدم توانایی مرد درپرداخت مهریه درخواست تعدیل مهریه را بدهد گاهی اوقات زن به دلیل افزایش حقوقی مرد درخواست تعدیل در مهریه را دارد،به این معنا که چون حقوق و دستمزد مرد یا توان مالی مرد به هر دلیل افزایش پیدا کرده باید مقدار مهریه پرداختی در هر سر رسید قسط نیز افزایش پیدا کند، بنابراین امکان در خواست تعدیل تقسیط مهریه از طرف زوجه نیز وجود دارد.

اقدامات لازم

اقدامات لازم که باید بیان شود تهیه مدارک مربوطه ازجمله :کارت ملی،شناسنامه، دادنامه مربوط به صدور حکم تقسیط مهریه و به همراه داشتن فیش های واریزی مهریه در قسط های قبلی .

حضور شاهدان نیز از جمله مدارکی می باشد که باید برای اثبات عدم توانایی مالی مرد در پرداخت مهریه استفاده شود بنابراین حضور شاهدان در زمان برگزرای جلسه از دیگر اقدامات لازم برای تعدیل تقسیط مهریه می باشد.

 وکلای دل سوز و نخبه ما  در غرب تهران آماده ارائه کاربردی ترین و راهگشاترین وسودمند ترین مشاوره حقوقی غرب تهران در زمینه های مختلف حقوقی می باشد.ب

نابراین شما عزیزان در غرب تهران می توانید در صورت بروز مشکل حقوقی یا داشتن پرونده حقوقی به گروه حقوقی ما درغرب تهران،صادقیه مراجعه کنید.

روند رسیدگی

در صورتی که مرد از عهده پرداخت اقساط مهریه بر نیاید می تواند با مراجعه به دفتر وکالت ما مراجعه کرده و پیگیری پرونده حقوقی خود را به وکلای دل سوز و باتجربه  بسپارد.

در این صورت وکلای ما دادخواست تعدیل تقسیط مهریه را تنظیم وثبت می نمایند و مدارک مذکور در قسمت اقدامات لازم  را تهیه و جمع آوری می کنند.

گروه حقوقی ما  پرونده مربوط به تعدیل تقسیط مهریه شما را با 2وکیل پیگیری می نماید.

مشاوره حقوقی تلفنی  توسط وکلای دادگستری و مشاورین و دکترین حقوقی انجام می شود ؛ با استفاده از علم و تجربه حقوقی خود از طریق تلفنی بهترین و سریع ترین راه ها را برای رسیدن به حقتان بیان می کنند.

یکی از افتخارات گروه حقوقی ما آن است که سعی بر آن شده که هیچ کس به دلیل مشکل مالی از کسب اطلاعات حقوقی واحقاق حق محروم نشود،در همین راستا اقدامات بزرگ و دل سوزانه ای انجام داده است ،یکی از این اقدامات ارائه خدمات  حقوقی تلفنی رایگان  در سایت  می باشد که شما با مراجعه به سایت و کلیک بر روی قسمت (پرسیدن سوال جدید) می توانید سوال خود را مطرح سازید.

عدم آگاهی نسبت به مسائل حقوقی می تواند آثار جبران ناپذیری بر زندگی شما بگذارد بنابراین با تماس با وکلای متبحر و نخبه ما از حق و حقوق خود آگاهی پیدا کرده و نسبت به احقاق حق خود اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *