مشاوره حقوقی صادقیه : کسب اطلاعات حقوقی و داشتن دانش حقوقی امروز یک امر ضروری محسوب می شود زیرا همه افراد در طول  زندگی خود  با مسائل حقوقی رو به رو می شوند که به ناچار باید برای حل مسئله حقوقی خود اطلاعات حقوقی به طور نسبی داشته باشند تا در مقابل مسئله و مشکل حقوقی  قدرت عمل داشته باشند ما در مقاله مشاوره حقوقی سعی در بیان  اهمیت و ضرورت کسب اطلاعات حقوقی داریم ،کسب اطلاعات مفید حقوقی جز با مراجعه به وکیل دادگستری و کسب اطلاعات مفید ،اعم از مشاوره حقوقی تلفنی ،مشاوره حقوقی حضوری،مشاوره حقوقی آنلاین ، به دست نمی آید، گروه حقوقی عدل جویان شما را در بالا بردن سطح آگاهی حقوقی و دانش حقوقی کمک خواهد کرد.

صادقیه منطقه ای درغرب تهران می باشد، یکی از مناطق شلوغ وپر رفت وآمد تهران است، بسیاری از مراکز تجاری و اداری تهران در منطقه غرب تهران  درصادقیه می باشد. همین عامل و سبب اصلی تراکم جمعیتی بالا در این منطقه شده است در نتیجه ی تراکم جمعیتی بالا در منطقه غرب تهران در صادقیه  مسائل و مشکلات حقوقی زیادی در این منطقه روی می دهد.

بنابراین  لازم است تا افرادی که در این منطقه مشغول به کار یا رفت و آمد هستند با یک وکیل پایه یک دادگستری در صادقیه در ارتباط باشند تا در صورت بروز مشکل یا پرونده حقوقی فوراً از راهنمایی وکیل خود بهره مند شوند. یکی از بهترین و معتمد ترین دفتر وکالت در صادقیه دفتر وکالت گروه حقوقی عدل جویان می باشد که با وکلای دل سوز و متعهد خود اقدام به ارائه خدمات در صادقیه می نماید،وکلای این مجموعه بهترین وسودمند ترین مشاوره حقوقی صادقیه را به شما ارائه می دهد.

هزینه مشاوره حقوقی صادقیه

منطقه صادقیه در غرب تهران به علت تراکم جمعیتی بالا و مراکز تجاری واداری زیادی که دارد به یکی از مناطق مهم در تهران تبدیل شده که به علت روابط کاری و اجتماعی زیادی که مردم در این منطقه باهم دارند اختلافات و مسائل حقوقی نیز به طبع آن افزایش پیدا می کند در این میان این گروه  ارزان ترین و به صرفه ترین مشاوره حقوی صادقیه را به موکلین و مراجعه کنندگان خود ارائه می نماید برای بهره مند شدن از ارزان ترین مشاوره حقوقی از طریق مراجعه حضوری یا تماس تلفنی یا از طریق سایت در ارتباط باشید .

راه های ارتباط با گروه حقوقی عدل جویان

گروه حقوقی عدل جویان از بهترین و با تجربه ترین موسسات حقوقی صادقیه می باشد که در راستای رسیدن به هدف خود که احقاق حق و آگاه سازی همه مردم در مسائل حقوقی می باشد مشاوره رایگان در سایت خود رائه می دهد بنابراین برای بهره مند شدن از تخصصی ترین و سودمند ترین و ارزان ترین مشاوره می توانید با شماره44386581  تماس حاصل فرمایید یا به صورت حضوری به دفتر وکالت ما واقع در غرب تهران،صادقیه،فلکه دوم صادقیه خیابان شهدای صادقیه جنوبی،جنب رستوران پاییز،پلاک41 طبقه4 مراجعه فرمایید. و یا از طریق مراجعه به سایت از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

مشاوره حقوقی صادقیه

مشاوره خانواده صادقیه

مشاورین و وکلای این مجموعه با تجربه موفقیت زیاد درپرونده های خانواده شما را در رسیدن به حقتان در دعاوی خانواده همراهی می کند شما عزیزان می توانید با گروه حقوقی در صادقیه  تماس حاصل فرمایید.

مشاوره کیفری در صادقیه

دعاوی کیفری  از حساس ترین  پرونده های حقوقی هستند که برای هر قدمی که برداشته  می شود باید برنامه ریزی انجام شود و با دقت زیادی پرونده بررسی شود مجموعه ما در صادقیه به شما این تعهد را می دهد، با 2 وکیل دادگستری پرونده کیفری شما را بررسی و پیگیری نماید برای  بهره مند شدن از مشاوره حقوقی به دفتر وکالت ما واقع در صادقیه مراجعه کنید.

مشاوره ملکی صادقیه

منطقه صادقیه در غرب تهران به دلیل  متمرکز شدن مراکز اداری و تجاری و دسترسی آسان به هر منطقه از تهران ، از مناطق  مهم و با ارزش از نظر ملکی می باشد در صورت بروز مشکل حقوقی ملکی در منطقه صادقیه می توانید به دفتر وکالت عدل جویان واقع در صادقیه مراجعه کنید. وکلای ما پرونده های ملکی زیادی را نیز در تهران و شهرستان ها بر عهده داشته که درهمه پرونده های ملکی خود به موفقیت رسیده تا رضایت موکلین خود را جلب کند بنابرین درصورت داشتن مشکل حقوقی ملکی در هرجای ایران می توانید با وکلای مجموعه عدل جویان در ارتباط باشید.

هزینه مشاوره حقوقی چقدر است ؟

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است و مشاوره حضوری نیز با توجه به میزان زمان و تخصص آن متغیر است در صورت عدم توانایی مالی مشاوره حقوقی حضوری نیز با افتخار انجام می شود .

ساعات کاری برای مشاوره حضوری در دفتر چه زمانی است ؟

مشاوره حقوقی تلفنی با تلفن همراه شبانه روزی می باشد امّا ساعات کار دفتر وکالت از 9 صبح الی 9 شب می باشد .

آیا مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است ؟

بله شما میتوانید با یک تماس از اطلاعات اولیه بهره مند شوید ولی توصیه میشود در دعاوی ملکی و قراردادی حتما مدارک را به وکیل و مشاور خود ارائه نمایید .

مشاوره حقوقی توسط چه کسی در این موسسه انجام می شود ؟

مشاوره حقوقی توسط دکتری حقوق و وکلای پایه یک دادگستری با حداقل 8 سال سابقه حقوقی و وکالت در دادگستری انجام می پذیرد .

مشاوره حقوقی آنلاین به چه صورت است ؟

مشاوره حقوقی آنلاین با ارائه شماره تلفن و یا ارسال سوال میسر است . پاسخ سریعاً بصورت مکتوب و یا تلفنی به متقاضی ارائه خواهد شد .

مدت زمان مشاوره حضوری چقدر است ؟

مدت زمان مشاوره حقوقی محدود نبوده و تا زمان حل مشکل و یا ارائه راهکار ادامه خواهد داشت و این زمان ممکن است در حدود 15 الی 30 دقیقه باشد.

آیا برای موارد حقوقی مختلف مشاوره توسط افراد متخصص در آن موضوع داده می شود ؟

با توجه به گستره علم حقوق مشاوره حقوقی در هر زمینه توسط متخصص مربوطه صورت می پذیرد که جملگی از متخصصین همان گرایش مربوطه می باشند .

برای مشاوره تلفنی چه ساعاتی باید تماس گرفته شود ؟

مشاوره حقوقی با تلفن تماس دفتر در ساعات کاری 9صبح الی 9 شب و تلفن همراه بصورت شبانه روزی امکان ارائه مشاوره میسر خواهد بود .