مشاوره حقوقی آنلاین و اینترنتی به صورت رایگان : باتوجه به گسترش روابط فی مابین افراد در سطح جامعه و پیچیدگی زندگی بشر مسائل حقوقی بین افراد نیز افزایش پیدا کرده و اختلافات حقوقی زیادی فی مابین افراد در سطح جامعه ایجاد شده.

در چنین جامعه ای داشتن اطلاعات حقوقی نسبی وابتدایی می تواتد بسیار مفید باشد، ممکن است برای شماهم یک مشکل حقوقی روی دهد که داشتن اطلاعات حقوقی سبب می شود،شما به سرعت اقدامات ابتدایی را برای احقاق حق خود انجام دهید .

داشتن اطلاعات و سواد حقوقی در زمینه مختلف حقوقی اعم ازمسائل مربوط به خانواده،مسائل حقوقی مربوط به چک،سفته،سرقت و جرایم رایانه ای و… این قدرت و توانایی را به شما می دهد تا درصورت مواجه شدن  با چنین دعاوی حقوقی  با توجه به سواد ودانش ابتدایی حقوقی که دارید ، اقدامات لازم و فوری را برای پییگیری اولیه پرونده حقوقی خود انجام دهید وسپس برای پیگیری پرونده خود به وکلای گروه حقوقی عدل جویان مراجعه کنید .

مشاوره حقوقی آنلاین

بنابراین با توجه به مطالبی که  مطرح شده اهمیت و لزوم کسب اطلاعات و دانش حقوقی برای شما بیان شد، یکی از بهترین و مطمئن ترین راه های کسب اطلاعات حقوقی مراجعه به وکلای دادگستری می باشد.

تیم حقوقی متبحر و متخصص ما در راستای رسیدن به هدف خود که بالابردن سطح اطلاعات حقوقی مردم واحقاق حق می باشد اقدام به ارائه مشاوره  به طرق مختلف می نماید،مشاوره حقوقی تلفنی،،مشاوره حقوقی حضوری و  آنلاین ازانواع خدمات حقوقی تیم وکلای دل سوز ما می باشد.

مشاوره حقوقی آنلاین

منظور از مشاوره انترنتی و آنلاین ارائه مطالب وخدمات  به صورت آنلاین در وب سایت و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و.. می باشد.

برای بهره مندی از این خدمات باید به این سایت مراجعه کرده و از مقالات منتشر شده در آن در زمینه مسائل مختلف حقوقی با عناوین مختلف بهره مند شوید درضمن ، قسمت پرسش و پاسخی در سایت برای شما عزیزان درنظر گرفته شده تا بامراجعه به آن سوال یا مشکل یا مسئله حقوقی خود را به صورت آنلاین مطرح نمایید.

منتظر ارائه جواب توسط وکلای با تجربه و دل سوز این مجموعه باشید.

نحوه استفاه از مشاوره حقوقی اینترنتی

تمامی شما عزیزان  برای بهره مند شدن از خدمات  آنلاین ما باید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

در این سایت مقالاتی با عناوین حقوقی در زمینه مسائل مختلف حقوقی اعم از خانواده ، کیفری ، ملکی و جرایم رایانه ای و… انتشار یافته است.

مقالات منتشرشده در سایت به زبان بسیار ساده و روان و قابل فهم می باشد.

استفاده ازاین مقالات نیز رایگان بوده، در هرساعت از شبانه روز می توانید به صورت آنلاین مطالب حقوقی را مطالعه فرمایید که  در زمره مشاوره حقوقی رایگان ما نیز می باشد.

پرسش و پاسخ حقوقی آنلاین ، یکی دیگراز انواع خدمات مشاوره حقوقی اینترنتی می باشد.

مزایای و فواید مشاوره آنلاین

بسیاری ازافراد به دلیل مشغله کاری و عدم فرصت کافی در طول روز نمی توانند به دفتر وکالت مراجعه کنند.

گروه حقوقی ما  با درک این مسئله خدمات حقوی  آنلاین را ارئه می دهد  تا همه عزیزان در هرساعت از شبانه روزبه صورت کاملا رایگان با وکلای پایه یک دادگستری در ارتباط باشند.

یکی دیگر ازعوامل عدم مراجعه مردم به وکیل دادگستری هزینه های بالای اخذ می باشد.

وکلای نخبه و دلسوز  ما ضمن درک مشکل مالی مردم اقدام به ارائه خدمات حقوقی رایگان در سایت  نموده.

مطرح نمایند و از مشاوره استفاده نمایند.

مشاوره آنلاین کیفری

پرونده های کیفری ضمن پیچیدگی و دشواری نیاز به تبحر  و دانش زیادی برای پیگیری آن می باشد،برای کسب اطلاعات حقوقی در زمینه کیفری می توانید به سایت مراجعه کرده و از خدمات آنلاین بهره مند شوید.

مشاوره آنلاین ملکی

ملک همواره به عنوان سرمایه مهم و با ارزش به حساب می آید،دعاوی ملکی نیز از دعاوی حساس و پرهزینه می باشد.

در پرونده های ملکی نیاز به حضور حداقل 2 وکیل از ابتدای پرونده می باشد، هرگز پرونده های ملکی را بدون وکیل متخصص پیگیری نکنید .

این مجموعه با داشتن وکیل متخصص در زمینه ملکی مشاوره کاربردی و سودمند در زمینه ملکی را ارائه می دهد .

برای بهره مند شدن از خدمات حقوقی اینترنتی به سایت عدل جویان مراجعه کنید و در قسمت پرسیدن سوال ،مشکل یا سوال خود را مطرح نمایید.

هزینه مشاوره حقوقی چقدر است ؟

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است و مشاوره حضوری نیز با توجه به میزان زمان و تخصص آن متغیر است در صورت عدم توانایی مالی مشاوره حقوقی حضوری نیز با افتخار انجام می شود .

مشاوره حقوقی آنلاین به چه صورت است ؟

مشاوره حقوقی آنلاین با ارائه شماره تلفن و یا ارسال سوال میسر است . پاسخ سریعاً بصورت مکتوب و یا تلفنی به متقاضی ارائه خواهد شد .

ساعات کاری برای مشاوره حضوری در دفتر چه زمانی است ؟

مشاوره حقوقی تلفنی با تلفن همراه شبانه روزی می باشد امّا ساعات کار دفتر وکالت از 9 صبح الی 9 شب می باشد .

آیا مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است ؟

بله شما میتوانید با یک تماس از اطلاعات اولیه بهره مند شوید ولی توصیه میشود در دعاوی ملکی و قراردادی حتما مدارک را به وکیل و مشاور خود ارائه نمایید .

مشاوره حقوقی توسط چه کسی در این موسسه انجام می شود ؟

مشاوره حقوقی توسط دکتری حقوق و وکلای پایه یک دادگستری با حداقل 8 سال سابقه حقوقی و وکالت در دادگستری انجام می پذیرد .

مدت زمان مشاوره حضوری چقدر است ؟

مدت زمان مشاوره حقوقی محدود نبوده و تا زمان حل مشکل و یا ارائه راهکار ادامه خواهد داشت و این زمان ممکن است در حدود 15 الی 30 دقیقه باشد.

آیا برای موارد حقوقی مختلف مشاوره توسط افراد متخصص در آن موضوع داده می شود ؟

با توجه به گستره علم حقوق مشاوره حقوقی در هر زمینه توسط متخصص مربوطه صورت می پذیرد که جملگی از متخصصین همان گرایش مربوطه می باشند .

برای مشاوره تلفنی چه ساعاتی باید تماس گرفته شود ؟

مشاوره حقوقی با تلفن تماس دفتر در ساعات کاری 9صبح الی 9 شب و تلفن همراه بصورت شبانه روزی امکان ارائه مشاوره میسر خواهد بود .